Kerrossiivooja

StaffPoint on asiakkaan kokonaisvaltainen henkilöstöosaamisen kumppani. Tuomme alalle uudenlaisia toimintatapoja ja palvelukokonaisuuksia yhdistämällä henkilöstöpalvelut, valmennuksen ja HR-tietojärjestelmät asiakkaalle lisäarvoa tuottavaksi saumattomaksi kokonaisuudeksi.


Saima Soft kehittää innovatiivisia ja asiakkaille lisäarvoa tuottavia tietoteknisiä palveluja. Saima-tuoteperheeseen kuuluvat modernit ratkaisut henkilöstötietojen hallintaan, rekrytointiin, resursointiin, henkilöstön kehittämiseen, suorituksen johtamiseen ja raportointiin.

Etsimme kokenutta

ASSISTENTTIA

vakituiseen tehtävään Helsingin ydinkeskustassa sijaitseviin toimitiloihimme.

Toimit assistenttina toimitusjohtajalle sekä avustat asiantuntijoita heidän toimeksiannoissaan. Tehtävänkuvasi on monipuolinen ja sisältää yleiset suunnittelijatoimiston työtehtävät. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu mm. sähköposti- ja kalenterihallinta, asiakirjahallinta, asiakasyhteydenpito, kirjallisia töitä myös englanniksi ja matkajärjestelyt. Osana assistenttitiimiä sijaistat työtovereitasi tarvittaessa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää
- kokemusta sihteerin tai assistentin tehtävistä, aikaisempi työkokemus assistentin tehtävistä on etu
- sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsi on etu
- erinomaisia kommunikointi- ja yhteistyötaitoja
- tarkkuutta, huolellisuutta ja priorisointikykyä
- joustavuutta ja sitoutuneisuutta

Tarjoamme
- mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät
- mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen
- miellyttävän ja motivoituneen työyhteisön
- kilpailukykyisen palkan ja edut

Hakuaika alkaa: 14.3.2014
Hakuaika päättyy: