Asiakasneuvoja, Maventa

Oletko vastavalmistunut tai uraasi aloitteleva asiakaspalvelun asiantuntija? Etsimme sinua kasvamaan Application Specialistiksi pieneen ja dynaamiseen Customer Care - tiimiimme Helsinkiin.

Olet osa 6-hengen tiimiä, jonka työtehtäviin kuuluu verkkolaskuoperaattori Maventa-asiakkaidemme ongelmatilanteiden ratkaiseminen chatissa, puhelimessa ja sähköisissä kanavissa. Sen lisäksi työtehtäviisi kuuluu ohjeiden ja muun dokumentaation tuottaminen. Osallistut myös palvelun ylläpitoon sekä uusien palvelujen ja prosessien kehittämiseen. Viestit sujuvasti niin kirjallisesti kuin suullisesti ja löydät oikean tyylin ja kanavan eri ihmisille, erilaisiin tilanteisiin. Odotamme sinulta sujuvaa suomen- ja englanninkielen taitoa. Kokemus asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksi.

Olet rempseä ja huumorintajuinen tiimipelaaja, jolla asiakaspalvelu on lähellä sydäntä. Emme etsi mekaanista suorittajaa vaan heittäytyjää joka on aidosti läsnä. Voit olla opintojesi loppuvaiheessa, vastavalmistunut tai sinulla voi olla jonkin verran työkokemusta. Tekniikka ei ole sinulle täysin vierasta ja opit mielelläsi uutta.

Toivomme, että uskallat laittaa itsesi peliin ja asettaa rohkeasti tavoitteita. Uudet asiat kiehtovat sinua ja sisäinen motivaatiosi ajaa sinut jatkuvasti loistaviin suorituksiin. Olet tiimipelaaja, jota on helppo lähestyä. Luonteeltasi olet oma-aloitteinen vastuunkantaja, joka haluaa kehittyä paremmaksi ja jakaa osaamistaan muille. Työskentelet ratkaisukeskeisesti, etkä menetä ystävällistä asiakaspalveluotettasi edes kiireen keskellä. Olet tekijätyyppi, joka saa aikaan asioita sovitussa aikataulussa – myös hektisinä aikoina.

Meidät on valittu Great Place to Work -yritykseksi seitsemänä peräkkäisenä vuotena. Asetamme korkeita tavoitteita ja annamme työntekijöille paljon vastuuta tuloksiin pääsemisestä. Tarjoamme viihtyisän ja rennon työyhteisön sekä modernit työvälineet ja kilpailukykyiset edut. Monikansallinen konserni yhdistettynä Visma-perheen yritysten yrittäjähenkiseen draiviin luo ainutlaatuisen ympäristön ja loistavia uramahdollisuuksia.

Työsuhde on vakituinen ja työpaikka sijaitsee Helsingin keskustassa. Hakuaika päättyy 29.7.2018. Hae pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa Support Manager, tia.bjorkell@visma.com, puh. 050-575 5313.

Visma Solutions Oy auttaa jo yli 65 000 suomalaista pk-yritystä optimoimaan ja automatisoimaan liiketoimintaansa. Tuotteemme ovat markkinajohtajia kohderyhmissään taloushallinnossa, palkanlaskennassa, verkkolaskutuksessa, asiantuntijayritysten toiminnanohjauksessa sekä sähköisessä allekirjoituspalvelussa. Kasvamme nopeasti ja meitä on tällä hetkellä jo yli 190 asiantuntijaa Helsingissä ja Lappeenrannassa. Lue lisää: www.vismasolutions.com.

Visma on ketterä pohjoismainen ohjelmistotalo. Asiantuntijamme auttavat kaikenkokoisia yrityksiä toimimaan fiksummin ohjelmistoratkaisujen ja IT-konsultoinnin avulla. Visma sujuvoittaa ja digitalisoi liiketoimintaprosesseja sekä yksityisen että julkisen sektorin asiakkaille. 760 000 asiakasta Pohjois-Euroopassa käyttää Visman tuotteita ja palveluita, joista yli 300 000 asiakasta käyttää Visman ratkaisuja SaaS-palveluna. Vismalla työskentelee 6 700 asiantuntijaa, joista Suomessa meitä on jo yli 900. Vuonna 2017 liikevaihto oli n. 965 milj. euroa. Lue lisää: www.visma.fi.
 

Täytä hakemus

Tietosuojaseloste

Takaisin