Junior 2nd Line Support Specialist

Etsimme kansainvälisestä verkkolaskutuksesta kiinnostunutta, rohkeaa ja ratkaisukeskeistä tiimipelaajaa Maventan asiantuntijatiimiin Helsinkiin. Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi vastavalmistuneelle.

Työssäsi pääset syventymään kansainvälisen verkkolaskutusoperaattorin Maventan ominaisuuksiin sekä ratkomaan haastavia asiakaskeissejä. Sinulla on mahdollisuus oppia uutta sekä kehittää teknistä osaamistasi. 

Asiakaspalvelumme on online-lähtöistä ja proaktiivista asiantuntijatyötä. Pääset hyppäämään mukaan teknologian aallonharjalle sekä kehittämään prosesseja yhä paremmiksi. 

Mitä odotamme?

Teknisyys ei ole vaatimus, kunhan sinulla on palava halu oppia uutta. Työskentelet konsernin sisäisten asiakkaiden parissa, joten edellytämme, että asiakaspalvelu on lähellä sydäntäsi.

Tehtävässä toimit Maventan kansainvälisenä asiantuntijana sekä yhteyshenkilönä muille konsernissa. Autat Visman taloushallinto-ohjelmien asiantuntijoita selvittämään asiakaskeissejä sekä tiedotat tiimejä muutoksista ja mahdollisista häiriötilanteista. Keissit vaativat keskeneräisyyden sietämistä, sillä dokumentaatiota ei usein ole. Sytyt tekstin tuottamisesta ja tiivistämisestä, sillä tulevassa työssäsi olet vastuussa prosessien dokumentoinnista sekä toimit välikätenä tuotekehityksen ja asiakaspalvelutiimien välillä. Osaat siis katsoa asioita monelta eri kantilta.

Olet järjestelmällinen, luotettava ja oma-aloitteinen. Kohtelet kaikkia ystävällisesti, mutta osaat olla myös tiukka tarpeen vaatiessa. Hyvä paineensietokyky ja kylmät hermot ovat tärkeitä tässä tehtävässä.

Tiimissämme päivääsi kuuluu haasteita, onnistumisia ja tiivistä työtä yli tiimirajojen. Teet tiiviisti töitä Internal Account Managerin rinnalla, muodostaen oman pienen työryhmän isomman tiimin sisällä. Parhaimmillasi olet työskennellessäsi ihmisten kanssa ja nautit löytäessäsi parhaat ratkaisut asiakkaillemme. Uskallat laittaa itsesi peliin ja asettaa itsellesi rohkeasti kovia tavoitteita.

Mitä tarjoamme? 

Työntekijämme ovat ratkaisukeskeisiä, positiivisia sekä yhteisiin tavoitteisiin sitoutuneita. Ohjelmistoala kehittyy nopeasti ja muutokset ovat jatkuvia. Tämä vaatii työntekijöiltä rohkeutta, ketteryyttä sekä uusien asioiden oppimista joka päivä.

Meidät on valittu Great Place to Work -yritykseksi yhdeksänä peräkkäisenä vuotena. Maventan tiimi on talossa tunnettu nuorekkaasta ja lämpimästä yhteishengestä ja hurtista huumorintajusta. Tarjoamme viihtyisän ja rennon työyhteisön sekä modernit työvälineet ja kilpailukykyiset edut. Asetamme myös korkeita tavoitteita ja annamme työntekijöille paljon vastuuta tuloksiin pääsemisestä. 

Työsuhde on vakituinen ja työpiste sijaitsee Helsingissä. Paikka täytetään heti oikeiden henkilöiden löydyttyä, joten lähetä hakemuksesi pikimmiten. Hakuaika päättyy 31.3.2020.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkipäivisin klo 15-16:

Karoliina Kärkkäinen
Internal Account Manager, Maventa Customer Care 
karoliina.karkkainen@visma.com, puh. 050 5626 824.

Visma Solutions auttaa jo yli 170 000 asiakasta tehostamaan ja automatisoimaan liiketoimintaansa. Taloushallinnon, palkanlaskennan, verkkolaskutuksen, asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen ja sähköisen allekirjoituksen tuotteemme ovat markkinajohtajia omilla aloillaan. Kasvutarinamme jatkuu ja tällä hetkellä meitä on yli asiantuntijaa 200 Helsingissä, Lahdessa ja Lappeenrannassa. Lue lisää: www.vismasolutions.com.

Visma on pohjoismainen softatalo, jonka asiantuntijat auttavat yrityksiä ja organisaatioita tekemään asiat fiksummin uusimpaan teknologiaan pohjautuvien pilvipalveluiden avulla. Yrittäjähenkinen draivi ja monikansallinen konserni luovat ainutlaatuisen työympäristön ja loistavia uramahdollisuuksia.

Täytä hakemus

Tietosuojaseloste

Takaisin